Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fyysinen terveys synnytyksen jälkeen

Vierailija
05.01.2013 |

kuinka nopeasti olette olleet synnytyksen jälkeen normaalitilassa? pystyttekö tekemään kaikkia samoja asioita kuin ennenkin synnytystä, esim. trampoliinilla hyppiminen, hyppynaru..



''menetittekö'' itsenne vauvan myötä fyysisesti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juosta tai hyppiä en pystynyt pariin kuukauteen iskiaskivun vuoksi, sitten se parani. Yhdyntä sattui noin vuoden ajan synnytyksen jälkeen, kävin siitä lääkärissäkin mutta erityistä syytä episiotomia-arven lisäksi ei löytynyt. Onneksi kipu loppui vähitellen. Fyysisesti menin kyllä aika piloille: emättimen aukko on epäsymmetrinen, siinä on iso kiinni ommeltu kurova arpi toisella puolella ja toinen pienistä häpyhuulista on mennyt arven kohdalta kahtia eikä puolikkaat ole kasvanut takaisin kiinni toisiinsa. Vatsanahka on kamala tyhjä säkki, kun kumarrun, se valahtaa eteen löysänä pussina. Rinnat roikkuu imetysten jäljiltä. Sääret on täynnä suonikohjuja ja mulla on peräpukamat. Olisin kyllä paljon nätimpi jos en olisi ikinä ollut raskaana tai synnyttänyt. Onneksi mies pitää ulkonäöstäni silti, tai ainakin feikkaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän