Tiedätkö miksi psykoosin jälkeen
ei enää kykene ihmissuhteisiin? Itse ennen niin sosiaalinen ja iloinen, nykyisin nukun paljon ja vetäydyn ihmissuhteista
Kommentit (7)
ja psykoosi heikentää toimintakykyä. En tarkemmin tiedä.
joten lääkityksestä nuo syyt ei johdu.
Ihan samanlainen olo, oli lääkitys tai ei.
Sut on psykoedukoitu ja siis aivopesty etkä itse tajua siitä mitään. Siksi sua ei nyt huvita mikään. Ota itseäsi niskasta kiinni ja palaudu entiseen elämääsi välittömästi.
Kukaan ei edes osaa vastata kysymykseen mitä on joku psykoosi ja minkälaiseksi joku ihminen muka on sen jälkeen muuttunut. Sun lääkitys se sulta voimat vie ja tekee sut sairaaksi ja sisään päin vetäytyväksi.
sairaudenkuvaan. Oletko kuullut negatiivisista oireista? Vetäytyminen, passiivisuus, aloitekyvyn lasku.
Terv. psyk sh
Miehelläni on ollut vuosia sitten useita psykooseja, kerran olen itsekin ollut mukana häntä viemässä mielisairaalaan. Sen jälkeen olemme menneet naimisiin ja saaneet lapsenkin. Suhteemme on ihan hyvä ja hänellä on myös useita ystäviä. Hän on myös hyvä isä lapsellemme. Lääkitystä ei enää ole.
useampi psykoosi (Bipo) ja olen niistä kaikista pystynyt palaamaan sosiaaliseen elämään mukaan. Avainasemassa pidän lääkitystä ja ajan parantavaa voimaa:)Olen tajunnut sen, että mt-ongelmat ovat pitkälti aivosairauksia ja niihin tarvitsee lääkityksen samalla lailla kuin astmaan, sepelvaltimotautiin tai diabetekseen.
Ma aattelen, että mulla ois siitä kiinni. Tosin tiedostan, etten pärjäis ilman lääkitystä.