Lue keskustelun säännöt.
Kaunis JOULULAULU
Kommentit (2)
Karoly Garamin on mun mieleeni.
Karoly on hyvä laulaja myös minun mielestä ja Kari Tapio oli myös.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKaroly Garamin on mun mieleeni.
Karoly on hyvä laulaja myös minun mielestä ja Kari Tapio oli myös.
Karoly Garamin on mun mieleeni.