AL: vihje 10 h ennen Artun löytämistä: "löytyy lumikasan alta"
Kommentit (5)
Siis onko tuohon luolaan ollut sisäänkäynti pihan vai metsän puoleleta?
Ehkä tuo mies on kuitenkin vähän selvänäköinen, vaikka haluaa tietysti esiintyä "loogisena".
Mikään ei kuitenkaan tässä tapauksessa olisi auttanut. Josnkun olisi pitänyt olla vieressä ja salamannopeasti alkaa kaivaa lunta pois.
Toivottavasti aikuiset käyvät polkemassa lumiluolat alas, kuolemanloukkuja ovat.
Toivottavasti aikuiset käyvät polkemassa lumiluolat alas, kuolemanloukkuja ovat.
Onko se paljon parempi että lapset jää ilman vanhempia
ei liene ylivoimaista hajottaa jotain lasten lumiluolaa tai jättää se kokonaan rakentamatta
Toivottavasti aikuiset käyvät polkemassa lumiluolat alas, kuolemanloukkuja ovat.
Onko se paljon parempi että lapset jää ilman vanhempia
Aamulehti sai vihjeen mutta ei toimitttanut eteenpäin