Pitäiskös juoda vielä jotain vai mennä nukkumaan?
Yksi glögi ja iso lasi viiniä saldona. Toisaalta voisi vielä viihtyä hetken itsensä kanssa toisaalta voisi mennä ihanaan lämpimään sänkyyn ja nukkua pitkät hyvät unet.
Mies on pikkujouluissaan, lapset (10v. ja 12v.) nukkuvat, helvetilliset työviikot takana, nyt alkaa helpottaa ja töitä ei tarvitse miettiä viikonloppuna, lasten kanssa jouluostokset kutakuinkin hoidettu tänä iltana Jumbossa (yllättävän rauhallista muuten oli), huomenna ei oikeastaan tarvitse juurikaan kyetä mihinkään pakolliseen.
Joten miten on, vieläkö lasillinen tai pari ihanassa omassa rauhassa vai riprap sänkyyn nukkumaan univelat?
Kommentit (5)
Ota vaikka kuppi teetä tai älä mitään.
Iyse olen vetänyt jo viisi enkä enää taida, mutta ota ihmeessä hos jaksat valvoa ja nauttia!
Tai kaksi, minä ottaisin.