Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskös juoda vielä jotain vai mennä nukkumaan?

Vierailija
14.12.2012 |

Yksi glögi ja iso lasi viiniä saldona. Toisaalta voisi vielä viihtyä hetken itsensä kanssa toisaalta voisi mennä ihanaan lämpimään sänkyyn ja nukkua pitkät hyvät unet.



Mies on pikkujouluissaan, lapset (10v. ja 12v.) nukkuvat, helvetilliset työviikot takana, nyt alkaa helpottaa ja töitä ei tarvitse miettiä viikonloppuna, lasten kanssa jouluostokset kutakuinkin hoidettu tänä iltana Jumbossa (yllättävän rauhallista muuten oli), huomenna ei oikeastaan tarvitse juurikaan kyetä mihinkään pakolliseen.



Joten miten on, vieläkö lasillinen tai pari ihanassa omassa rauhassa vai riprap sänkyyn nukkumaan univelat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kaksi, minä ottaisin.

Vierailija
2/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka kuppi teetä tai älä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iyse olen vetänyt jo viisi enkä enää taida, mutta ota ihmeessä hos jaksat valvoa ja nauttia!

Vierailija
4/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa tääl

Vierailija
5/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa tääl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan