Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kerran menetettyä luottamusta saada enää takaisin??

Vierailija
03.12.2012 |

Kommentteja!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni teki niin hirveitä vetoja,että sen äijän kuuluisi olla vankilassa.Paneskeli mua vaikka sammuin kesken touhun jne.Oli aamuisin raiskattu olo.

Vierailija
2/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust is like glass. Once broken, it will never be the same.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan tuollaista luottamuksen menettämistä tarkoittanut. Hain takaa lähinnä sellaista tilannetta, jos menee tyhmyyksissään tekemään virheen, joka loukkaa toista osapuolta, niin onko tästä virheestä mahdollista selviytyä?



Nyt olo on lähinnä kuin kolmosen sitaatissa.

-ap

Vierailija
4/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Onko esittää jotain hyviä konsteja siihen?

Vierailija
5/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa se vastii ja riippuu tietenkin miten se luottamus petetään. Ja tietty siitäkin ansaitseeko toinen sitä luottamusta takaisin. Se vastii ehdotonta katumusta ja tapojen parannusta. Toisaalta se myös vaatii anteeksiantoa.

Vierailija
6/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on, mutta työtä ja aikaa se vaatii. Joskus ei auta vaikka mitä tekis, toinen ei vaan ala luottamaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras ratkaisu.Anna haavojen parantua äläkä tapaa enää koskaan kuin pakon edessä,esim jos on oma sukulainen kyseessä.Mun veli on esim uhkaillut mua kaikenlaisilla viranomaisilla,siis laittomia uhkauksia ja seuraavasta,teen rikosilmoituksen.En enää sääli tuota onnetonta veljeäni joka ei osaa olla ihmisiksi.

Vierailija
8/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea mennä sanomaan yhtään mitään.Mulle kaikki muu on ok,mutta rikollinen toiminta,vapaudenriisto,väkisin pakottaminen johonkin ja kaikki muu vastaava seksuaalinen itsemäärisoikeus ja muut oikeudet,on sellaisia juttuja,että en anna niiden puuttujille koskaan anteeksi vaan annan samalla mitalla takaisin.Haastan vaikka oikeuteen asti tai käytän viranomansia apuna saadakseni kerrottua millaisista mätäpaiseista on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä että jos aidosti tahtoo korjata välit, eli jos siellä on pohjalla ne hyvät asiat mitkä saavat tahtomaan suhteen korjaantumista ja rakentumista luottavaiseksi (oli sitten mikä tahansa ihmissuhde), niin miksei voisi saada? Mutta se vaatii oikeaa tahtoa siihen, tietenkin.

Vierailija
10/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt pettämisestä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt pettämisestä. ap

Vierailija
12/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei voi luottaa toiseen ihmiseen,ei se seksuaalinen pettäminen ole pahinta vaan esim että mies/nainen suhteessa haukkuu toista osapuolta muille selän takana,juonii asioita ja kyse on henkisestä pettämisestä.Itse en voi antaa koskaan exälleni anteeksi,mitä teki mulle yks kesä ja kyse ei ole pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei voi luottaa toiseen ihmiseen,ei se seksuaalinen pettäminen ole pahinta vaan esim että mies/nainen suhteessa haukkuu toista osapuolta muille selän takana,juonii asioita ja kyse on henkisestä pettämisestä.Itse en voi antaa koskaan exälleni anteeksi,mitä teki mulle yks kesä ja kyse ei ole pettämisestä.

no järki voi olla vaikka siinä, että vain täysin täydellinen ihminen voi olla ihan aivan armoton toisia kohtaan. Saatko kiinni ajatuksesta??? Sun ja sun eksän juttu on sun ja sun eksän juttu, ja saat tietty olla mitä mieltä haluat, mutta laajemmin ajateltuna en itse oikein lämpene sellaiselle kovalle ja armottomalle asenteelle.

Vierailija
14/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne.Ole aikuinen ja kanna vastuu teoistasi.Kaikkea ei voi saada takaisin.Ero on aina pieni kuolema,sitä on verrattu kuoleman jälkeen toiseksi pahimmaksi ihmisen kokemaksi kriisiksi.En halua enää kokea sitä uudelleen.Siksipä kieltäydyn luottamasta saman sian lupauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi,monet teot on ihan rikoslaissa määritelty.Vaikka pettäminen ei enää ole eron peruste,niin väkivalta,uhkailu,henkinen kiusaaminen ym.sen sijaan on rikollista.

jne.Ole aikuinen ja kanna vastuu teoistasi.Kaikkea ei voi saada takaisin.Ero on aina pieni kuolema,sitä on verrattu kuoleman jälkeen toiseksi pahimmaksi ihmisen kokemaksi kriisiksi.En halua enää kokea sitä uudelleen.Siksipä kieltäydyn luottamasta saman sian lupauksiin.

Vierailija
16/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi,monet teot on ihan rikoslaissa määritelty.Vaikka pettäminen ei enää ole eron peruste,niin väkivalta,uhkailu,henkinen kiusaaminen ym.sen sijaan on rikollista.

jne.Ole aikuinen ja kanna vastuu teoistasi.Kaikkea ei voi saada takaisin.Ero on aina pieni kuolema,sitä on verrattu kuoleman jälkeen toiseksi pahimmaksi ihmisen kokemaksi kriisiksi.En halua enää kokea sitä uudelleen.Siksipä kieltäydyn luottamasta saman sian lupauksiin.

Vierailija
17/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti tilalle on tullut vain välinpitämättömyys, luottamuksen takaisin saamisella ei edes ole enää niin väliä, koska mikään luottamuksen arvoinen ei enää kiinnosta toisen kanssa. Eli ei onnistunut meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi