Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausoireita

Vierailija
02.01.2013 |

moikkelis kaikille!



sellasta kysyttävää olis että kuinka teillä alkoi ja miten nopeasti raskausoireet ?



en ole syönyt itse n. 1kk pillereitä ja ovis oli n. viikko sitten. oviksen jälkeen tissit kipeytyivät sivuilta ja nännit on läikykkäät, reunoilta tummat ja päältä hieman vaaleat.



illalla on ollut kuvottava olo ja pari päivää sitten ihan oksensin hieman yöllä.



myöskin munasarjoihin etenkin vasemmalle juilii ja koskee aivan kuin kk olisi alkamassa sekä alaselkään jomottaa ja nyt viime yönä iski niin kauhea selkäjumi etten pysty edes töissä olemaan.

tosin kk on vielä n.12pv.



vauva olisi tervetullut tietenkin. ja olisi kiva tietää muiden kokemukisia ja mielipiteitä kun ei ennestään ole lapsia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanotaanko että pitkät päällä melkein koko ajan.pelottaa että kuvitelen kaiken mutta en nyt niin luulosairas voi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän