Lue keskustelun säännöt.
Onko Euroopassa lunta?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muttei täällä. Brysselissä +13 astetta. Hyvää joulua Suomeen!
Parikymmentä lämpöä ollut päivisin viime päivinä ja aurinko paistaa.
Joten tuskin on lunta.
Milanossa tällä hetkellä neljä astetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saksassa ja Sveitsissä mm on paljon enemmän lunta talvella kuin meillä Lapissa, Italiassakin on tosi lumisia paikkoja:) Olin muutama vuosi sitten Saksan ja Itävallan rajalla laskettelemassa ja siellä oli toista metriä lunta joka paikassa vaikka reilun tunnin matkan päässä Münchenissä oli vain vähän loskaa...
Ainakin täällä Eurassa, joten vastaukseni on kyllä.