Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Kaarina tässä taas terve,olen ompelija

Vierailija
03.12.2012 |

ja tein lapsille kaikki vaatteet aikoinaan itse,heitä naurettiin koulussa!Nykyään tulee halvemmaksi ostaa uusia vaatteita,kuin ommella.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein lapsille suunnilleen kaikki vaatteet itse ja heille ei ainankaan koskaan naurettu vaatteiden takia. Eipä noita kaupasta ostetuista erottanut.



Nykyään tosiaan tulee halvemmaksi ostaa valmista, koska kankaiden hinnat on nousseet aivan kohtuuttoman kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän