Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet ostanut omalle lapsellesi joululahjaksi?

Vierailija
03.12.2012 |

Tai mitä aiot ostaa, jos et ole vielä ostanut. Bonusta olisi kertoa lapsen ikä:)



3v: BabyBorn 43cm + itse tehtyjä vaatteita ko nukelle, luistimet sekä äänisatuja



6kk: kollegehaalari ja Little People maatila

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelarti tarroja

Palapeli

Kellopeli

Banbao linna

Karkkia



Lisäksi saa angry birds liukurin sukulaisilta.

Muuta ei tule, ei edes pehmeää pakettia.

Vierailija
2/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta, 9-25v: matto, videokamera, nomination, rahaa, kirjoja, kännykkä, läppäri, leffoja, monster high-nukke, itsekudottuja tumppuja, sukkia ja pipoja, karkkia, taidetta, musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pieniä eli tavallisia Legoja

- Muumi-numeropeli ja -kirjainpeli

- XBox ja liiketunnistin, joku peli siihen vielä mitä pelataan liikunnallisesti eli energian purkamiseen, urheilupeli löytyy jo ja vaimolle samaan laitteeseen joku jumppaohjelma

Vierailija
4/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 11v. pari kirjaa, pari lautapeliä, liikkuva rapu



tyttö 10v. pinet kangaspuut, heppaestesetti, peli, Wendy-lehti



tytöt 5v. ja 2v. 3 erikokoista lalaloopsya (sekä äiti että pienet tytöt tykkää),pienet ponit, peli



tytöille vielä zhuzhuponi

Vierailija
5/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat pitävät linja-autoista ja leikkivät kaiket päivät niihin liittyviä leikkejä. Joten molemmat saavat sitten pieniä ja isoja linja-autoja. :) Lisäksi saavat pyjamat.

Vierailija
6/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkan, nuken ja käyttövaatteita mitä seuraavaksi puuttuu.. Tyttö 1,5 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-v ja 7-v pojat.



Molemmille jotkut lego-paketit, vanhemmalle uusin Risto Räppääjä, nuoremmalle Aarresaari, jotain vaatetta, vanhemmalle Wii-peli ja nuoremmalle joku lelu.



Sukulaisilta tulee toiveiden mukaan lahjoja, varmaan lisää legoja, jotkut cd-levyt, Angry Birds -liukurit ja ehkä pari dvd:tä.

Vierailija
8/8 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle (12) kaksi hänen toivettaan (space rail ja joku pelihiiri) ja sit ostan käytettynä yhden DVD:n ja sen kanssa popcornpussin.



Pienemmälle (5) on ostettuna Brion superrakennussetti ja toisen lahjan ostan sitten aatonaattona (hänen oma toivomansa, ettei toive ehdi vaihtua ;-) ja sitten ostan hällekin yhden DVD:n ja popcornpussin.



Luultavasti molemmille vielä omat toivomansa suklaarasiat.



4 lahjaa siis kummallekin, joista yksi vielä suklaata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän