Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos joku on tehnyt meistä lastensuojeluilmoituksen niin ilmoitetaanko siitä aina
14.12.2012 |
molemmille vanhemmille? Mies väittää että on tehty ilmoitus yhden koulussa tapahtuneen välikohtauksen takia ja häneen otettu yhteyttä mutta itsellä on syytä olettaa että haluaa liiotella asiaa.
Kommentit (2)
erotilanteessa siis.
Mutta näin naimisissa olevina ja samaa perhettä elävinä, ilmoitus tulee vain mulle - koska mut on merkattu ilmoitusvanhemmaksi.
Eli siis mun on helppo ottaa vastaan puheluita viestejä tms. työpäivän aikana, miehen ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko yhteishuoltajuus vai yksinhuoltajuus. Jos yksin, ei tarvitse ilmoittaa toiselle vanhemmalle mutta yhteishuoltajuudessa on pakko ilmoittaa kummallekin vanhemmista.