Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku on tehnyt meistä lastensuojeluilmoituksen niin ilmoitetaanko siitä aina

Vierailija
14.12.2012 |

molemmille vanhemmille? Mies väittää että on tehty ilmoitus yhden koulussa tapahtuneen välikohtauksen takia ja häneen otettu yhteyttä mutta itsellä on syytä olettaa että haluaa liiotella asiaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteishuoltajuus vai yksinhuoltajuus. Jos yksin, ei tarvitse ilmoittaa toiselle vanhemmalle mutta yhteishuoltajuudessa on pakko ilmoittaa kummallekin vanhemmista.

Vierailija
2/2 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotilanteessa siis.



Mutta näin naimisissa olevina ja samaa perhettä elävinä, ilmoitus tulee vain mulle - koska mut on merkattu ilmoitusvanhemmaksi.



Eli siis mun on helppo ottaa vastaan puheluita viestejä tms. työpäivän aikana, miehen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla