Lue keskustelun säännöt.
Ai, tällä palstalla on kilpailu siitäkin, kuka saa eniten joulukortteja!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
kuinka paljon itse niitä lähettää.
Meille ei yleensä tule yhtä monta korttia mitä on lähetetty, esim. nuorimmat sisarukseni ei lähettele kortteja, mutta minä lähetäns silti heille.
Mulla on iso suku, mutta suurinta osaa en ole nähnyt ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen, joten ei mitään järkeä lähetellä kortteja, ja ystäviä on aika vähän, ja heistäkin osa on sellaisia jotka ei lähettele kenellekään kortteja, miehellä sama juttu.
Tänä vuonna lähti muistaakseni 31 korttia, ja kolme on tullut tähän mennessä. Nehän tulee vasta joskus ensi viikolla suurin osa.