Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos myynnissä oleva kotisi linkitettäisiin tänne esimerkkinä kamalasta sisustuksesta?

Vierailija
13.12.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilolla! Meillä on melkein kaikki se, mitä kenenkään kotona ei kuulemma saa olla. Ja hah, ei haittaa yhtään mitä mieltä mammaraati siitä on.

Vierailija
2/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin niin tehdä itsekin. Se olisi nopein ja halvin tapa saada omalle myynti-ilmoitukselleen lisää huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tumputtaisin menemään miettiessäni valaita jotka ovat sisustukseni ääreen rantautuneet mylvimään. ja niitä masseja mitä nostaisin myytyäni sen roskan.

Vierailija
4/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta menisi paremmin kaupaksi.

Vierailija
5/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymähtäisin.

Talo ei ole minun sisustamani.

Vierailija
6/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi itseeni, koska pidän itse sisustuksestamme todella paljon. Mutta todella hämmästelisin, jos jonkun mielestä se olisi kamala.



Meillä on niin mitäänsanomaton keskiluokkainen beige-ikea-artek-marimekko-iittala-mielikuvitukseton sisustus, ettei sen pitäisi nostaa kenessäkään mitään tunteita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi osoitus siitä, että myynti-ilmoiotus kiinnostaa ja toisi vain lisää kiinnostuneita katsojia. Joku niistä voisi ihan oikeasti hakea asuntoakin.

Vierailija
8/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka inhoankin sisustustamme itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän mikään ei miellytä ketään koskaan, kaikki vihaavat kaikkea.

Vierailija
10/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista näkyvyyttä. Ostaja ei tätä hengetöntä Ikea-sisustusta itselleen kuitenkaan saisi.



Sitäpaitsi ainahan ap:n haukkumaa kiivaasti muissa viesteissä puolustetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken oo meidän vuokrakämppää myymässä... saispa ilmaisia sisustusvinkkejä...:)

Vierailija
12/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyytäisin ylläpitoa poistamaan ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin musta tuntuu, että kysymys liittyy lemmikkipalstan keskusteluun, jossa näin oli tehty. So what? Eihän siinä kerrottu, kenen asunnosta oli kyse. Netti on sellainen avaruus, että tuskin omistaja saa edes tietää siitä. Mua ei haittaisi, jos joku tekisi niin mun asunnolle, kunhan ei nimiä/osoitteita olisi mukana.

Vierailija
14/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kamoilla ei ole minulle minkäänlaista tunnearvoa. Kaikki roina on tosi vanhaa ja joutaa roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin avauksen tekijää hyvistä käytöstavoista, netiketistä ja pyytäisin ylläpitoa poistamaan ketjun.

Täällähän on vähän väliä linkkejä myynnissä oleviin lukaaleihin, joita täällä sitten ruoditaan ja arvostellaan porukalla. Tänäänkin oli yksi aloitus, jota kehuttiin nätiksi sisustukseksi, mutta sai se myös arvostelua osakseen.

Sitäpaitsi kaikki mikä päätyy nettiin on tavallaan julkista. Jos annat asuntosi välittäjälle myyntiin päätyy se myös todennäköisesti verkon kautta tapahtumvaan markkinointiin, jollet sitä varta vasten kiellä.

Vierailija
16/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hymähtäisin, osa voisi saada (kielenkäytön takia) vereni hieman kiehahtamaan. Asiallinen kritiikki ei haittais.



En oleta kaikkien pitävän kodistani ja sisustuksestani, minä tykkään, se riittää :)



Vierailija
17/19 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni meillä on nätti ja kauniisti sisustettu koti.

Vierailija
18/19 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nauraisin vahingoniloisesti, koska sen ketjun aloittaja haukuttaisiin kuitenkin. Ja olisin tyytyväinen ilmaisesta mainoksesta, koska ne meidän kodin hyvät ominaisuudetkin näkyisivät niistä kuvista. Ja sitä paitsi sisustus on niin neutraali, ettei siitä oikein mitään haukkumista keksi, paitsi sen että onpas mitäänsanomatonta...

Vierailija
19/19 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en yllättyisi. Ei ole rahaa sisustella.