Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katainen: "Nyt en ihan ole varma, olenko silloin Euroopassa tai Suomessa"
19.10.2012 |
Lyhyestä matikasta kutonen, eikä tuo maantietokaan taida kovin vahvalla pohjalla olla...
http://www.hs.fi/politiikka/Katainen+l%C3%A4htee+ehk%C3%A4+hakemaan+Nob…
Kommentit (2)
Eipä olisi juuri irvokkaampaa kuin Katainen pokkaamassa nobel-palkintoa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Katainen ja Urpilainen ovat niin Done poliittisesti, kun tämä eurokriisi huipentuu rumaan loppuunsa. (Älkää huoliko, tottahan toki heillekin jokin mukava, tasapaksu suojatyöpaikka "asiantuntijatehtävien" parissa löydetään, kun se hetki koittaa.)