Lue keskustelun säännöt.
Jos olisit yhtä pullea kuin Jonna I, kehtaisitko pukeutua tuollaiseen napapaitaan
18.10.2012 |
kuin nyt Bollywood-viikkotehtävässä on?
Pitkään on puhuttu Jonna I:n huonosta itsetunnosta, mutta täytyyhän sen olla rautaa, kun häntä ei hävetä tanssahdella etureppunsa kanssa.
Kommentit (2)
siitä ei ollutkaan kyse. Mutta hän ei ole moksiskaan, vaan keinuu tuolla muina miehinä -> pokkaa näköjään kuitenkin on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että joku muu heidän vaatteensa valitsee viikkotehtäviin.
On kieltämättä neito muuttunut siitä kun taloon tuli. Eikös Jouko jo ole hänen lihomistaan kommentoinutkin. BB-kuvasta ei ole samaksi tunnistaa, hiuksetkin siltä tippuu.
Ruma ihminen sisältä, ulkonäköön en ota kantaa.