Lue keskustelun säännöt.
Miten tietokoneen muisti tyhjätään ja tehdasasetukset palautetaan?
27.10.2012 |
Mulla pöytäkone, jossa Windows Vista Home Basic. Tietokoneen muisti on jatkuvasti täynnä, haluaisin jakaa levyasemat uudestaan..
Kiitos avusta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkähän merkkinen masiina on kyseessä? Yleensä tuon ikäisissä koneissa on palautusosio kovalevyllä, jonne pääsee hakkaamalla käynnistyksen yhteydessä esim. F11 tai F8, mallista riippuen. Sieltä voit valita täyden tyhjennyksen, tosin suurin osa noista ei anna vapaasti osioida että siihen tarvitaan muita työkaluja.