Lue keskustelun säännöt.
Mulle on tullut kummallinen pelko raskausaikana
02.02.2006 |
Mä en pelkää, että lapseni ois vammainen tai sairas vaan että sillä on joku " kauneusvirhe" kuten iso luomi keskellä naamaa tms. Hyi, kun olen pinnallinen...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos toimenpide tehdään tarpeeksi pienenä, siitä parantuu jälkiä jättämättä. Sitä paitsi kauneusvirheet on tosi epätodennäköisiä. Relaa tai ala pelätä jotain aiheellisempaa.