Olenko nipo, jos teen reimatecista reklamaation tällaisesta asiasta?
Olin ostanut pojalle talvihaalarin, joka oli tasan kerran päällä pihalla, kun huomasin, että olikin aivan liian iso. Ajattelin nyt sitten myydä sen, kun on ensi talvena kuitenkin jo pieni, ja katsoin tarkemmin sitä auringonvalossa ja huomasin toisessa lahkeessa neljä nuppineulanpään kokoista reikää, jotka ei ole tullut ulkoilusta vaan selvästikin siitä, että nappi (kumilenksujen kohdalla) on ommeltu ensin väärään paikkaan. Aika hassu juttu, mutta itseäni kyllä harmittaa, kun tuollainen kuitenkin pitää mainita myydessä, eikä sen takia nyt ole priima, vaikka sen ykköslaatuisena ostin. Miten itse toimisitte, valittaisitko?
Kommentit (10)
Reimatecillä on aivan uskomattoman hyvä palvelu! Lähettävät paikkoja kumilenkkejä yms. ilmaiseksi kun pyytää!
Pieniä asioitahan nämä tällaiset varmasti on, mutta Reimatec on niin kallis puku, että toivoisi sen edes ostohetkellä olevan ehjä. Ja vaikka kyseessä olisi joku muukin merkki, niin kävisin näyttämässä.
Itse reklamoin aiheesta Rukalle, pyysin mahdollista uutta tuotetta kokoa suurempana. Eipä tullut kuin samaa kokoa.
mun mielestä voit palauttaa tuotteen ja kertoa, että puku on ollut kerran päällä ja esim.pukiessa huomasit ne reiät, ei tuon tasoisissa kuteissa pitäisi olla mitään vikaa ja saat varmasti hoidettua asian, toivottavasti sulla on kuitti tallella, se helpottaa kummasti asian hoitoa, saat rahat ja voit sit ostaa uuden tms. rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että valkoisia valheita voi viljellä tarvittaessa eikä niin iso firma konkkaan mene sun palauttamisen kanssa.
Itse tein eilen. 4-vuotais sai lahjaksi haalarin, siis reimatecin. On ollut päällä tasan kolme kertaa. Viimeisimmällä kerralla lapsi horjahti liukkaalla polvilleen, ei siis kaatunut vauhdissa tms. vaan yksinkertaisesti putosi polvilleen. Katu oli jäinen, mutta hiekoitettu. Haalarin polvessa on nyt kaksi kuin reijittimellä lyötyä reikää. Millä hitolla ne voi korjata? Reiman sivuilta ei löydy vastausta. Valitin asiasta, kai nyt luulisi haalarin kuin haalarin kestävän enemmän...
jokainen tyylillään, mutta en mä kyllä tuollaisesta valittaisi! Ja se on tosiaan ihan oikein, että jos jotakin vaaditaan tilalle, niin eihän se voi olla eri koko! Johan sen sanoo järkikin, koska jos on ostanut väärän koon, niin sehän on ostajan moka eikä valmistajan.
YKSI!! Vaan ja ainoastaan YKSI!! Ei neljää, tai mitään muutakaan määrää, tampiot!
T.Työkseen hälyjä laittava
Ei voi olla varashälyttimet, kun olen ostanut Hobby Hallin postimyynnistä. Ja on siis selvästi tullut napin ompelemisesta, kun ovat melkein siinä vieressä ja EI voi erehtyä. Kiitos vastauksista, en ehtinyt eilen vastaamaan. Mulle on aivan sama, antavatko samaa kokoa tai ei, siis missään nimessä en hae mitään hyötyä. Kunhan saisi edes uuden tilalle, kun oletin ostavani uutta, mutta sainkin rikkinäisen :(