Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jo toinen viikko kun en tee mitään....

Vierailija
11.10.2012 |

opiskelen yliopistossa jo neljättä vuotta, en oo kahteen viikkoon tehnyt yhtään mitään, oon vaan ollut netissä, tehnyt ruokaa... olen ihan väsynyt enkä saa motivaatiota mistään. kelalle pitäisi selittää opintojen viivästymistä...

olen ihan kypsä tähän!! auttakaa ja piristäkää

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


en saa mitään aikaseksi,ää..

muutenkin olen masennukseen taipuvainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan