Lue keskustelun säännöt.
jo toinen viikko kun en tee mitään....
11.10.2012 |
opiskelen yliopistossa jo neljättä vuotta, en oo kahteen viikkoon tehnyt yhtään mitään, oon vaan ollut netissä, tehnyt ruokaa... olen ihan väsynyt enkä saa motivaatiota mistään. kelalle pitäisi selittää opintojen viivästymistä...
olen ihan kypsä tähän!! auttakaa ja piristäkää
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en saa mitään aikaseksi,ää..
muutenkin olen masennukseen taipuvainen