Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaa olla tänään ruuhkaa rengasliikkeissä kun mattimyöhäset menee vaihtamaan kumit :D

Vierailija
22.10.2012 |

Huomiseksihan luvattiin jopa lumisadetta ja yöpakkasta eteläänkin

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kesärenkailla mennään.

Vierailija
2/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalla autolla lähteä, niin sitten vaan pyörällä. Tai bussilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joille 55 euroa on iso summa.

(Pesu, säilytys ja alleasennus)

Auton omaa tunkkia ei edes saisi käyttää kuin hätätapauksissa.

T: Porvoon rengaskauppias

(Nimimerkistäsi tietysti voi päätellä paljon...)

Meillä perheessä 6 autoa, laskekaahan millainen summa säästetään vuodessa, kun vaihdetaan itse. Auton omaa tunkkia ei tietenkään käytetä.

Vierailija
4/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne täytyy vaihtaa rengasliikkeissä. ( Ei ole autoissa edes vararenkasta, vaan kumin väliaikinen täyttömahdollisuus, ei tunkkia, ei alustassa paikka tunkeille yms).


jos kerran ei voi vaihtaa itse?

Vierailija
5/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin on lakimääräinen pakko päivämäärän suhteen.

Jos yksi pieni lumisade tulee niin ei menoa haittaa, osaan kyllä ajaa autoa.

En halua tuhota nastojani liian aikaisella vaihdolla.

Vierailija
6/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei todellakaan vaihdeta itse.

Aikaisemmin mainitussa hinnassa oli mukana säilytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aamulla vähän jonoa. Uudet kumit kävin hakemassa vanteille, ei niitä varmaan alle tarvi täällä laittaa 3-4 viikkoon, mutta tilanteen mukaan.

Ja jos aamulla on tie jäässä, niin lähtee sitten pari tuntia myöhemmin töihin, kun on taas sulaa...

Vierailija
8/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Meillä perheessä 6 autoa, laskekaahan millainen summa säästetään vuodessa, kun vaihdetaan itse. Auton omaa tunkkia ei tietenkään käytetä.

tuollaisesta ökyilystä pitäisi sakottaa ja verottaa ankarimman mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti, koska aamulla oli pakkasta ja maa ja katot hieman valkeana. Asumme Porissa!

Vierailija
10/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Meillä perheessä 6 autoa, laskekaahan millainen summa säästetään vuodessa, kun vaihdetaan itse. Auton omaa tunkkia ei tietenkään käytetä.

tuollaisesta ökyilystä pitäisi sakottaa ja verottaa ankarimman mukaan!

Perheessä on 6 aikuista (vanhemmat ja 4 täysi-ikäistä lasta), joista jokainen tarvitsee autoa. Kaikki eivät näes asu joukkoliikenteen keskiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha hötkyillä.

Vierailija
12/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelässä vielä mattimyöhäinen ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla sai suullisen varoituksen siitä, että oli liian aikaisin tehnyt vaihdon.

Vierailija
14/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joulukuun alkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla sai suullisen varoituksen siitä, että oli liian aikaisin tehnyt vaihdon.

kyllä täällä pohjoisessa on ollut jo monena aamuna jäiset tiet.

Vierailija
16/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla sai suullisen varoituksen siitä, että oli liian aikaisin tehnyt vaihdon.

kyllä täällä pohjoisessa on ollut jo monena aamuna jäiset tiet.


ei riitä, että jossain päin Skandinaviaa on nähty jäätä.

Vierailija
17/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä renkaita ole voinut etukäteen vaihtaa, nastarenkaiden käyttöaika ei ole edes alkanut. Ne saa laittaa vasta jos sää niin vaatii tai marraskuussa. Etelä-Suomessa pitäisi käyttää nastarenkaita, kitkat toimivat paremmin lumisilla ja jäisillä teillä.

Vierailija
18/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä oli pakkasta ja eilen märät tiet joten taatusti oli liukkaat tiet aamulla ainakin paikoin.

Renkaat saa vaihtaa kun sää sitä vaatii,ei kannata mitään päivämääriä tuijotella

Vierailija
19/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäkääs avuttomat ne kesäautonna talviteloille ja käyttäkää julkisia kulkupelejä tai hankkikaa hevonen ja reki. Ai niin ettehän te ytiedä hevosenhoidosta mitään.

Vielä ei todellakaan ole nastarenkaiden aika eteläisessä suomessa, tuskin keskisessäkään

Vierailija
20/32 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatka kulkee hiekkatietä pitkin, joten ei vielä mitään kiirettä vaihtaa renkaita.