Mahtaa olla tänään ruuhkaa rengasliikkeissä kun mattimyöhäset menee vaihtamaan kumit :D
Huomiseksihan luvattiin jopa lumisadetta ja yöpakkasta eteläänkin
Kommentit (32)
uskalla autolla lähteä, niin sitten vaan pyörällä. Tai bussilla.
ne joille 55 euroa on iso summa.
(Pesu, säilytys ja alleasennus)
Auton omaa tunkkia ei edes saisi käyttää kuin hätätapauksissa.T: Porvoon rengaskauppias
(Nimimerkistäsi tietysti voi päätellä paljon...)
Meillä perheessä 6 autoa, laskekaahan millainen summa säästetään vuodessa, kun vaihdetaan itse. Auton omaa tunkkia ei tietenkään käytetä.
Ne täytyy vaihtaa rengasliikkeissä. ( Ei ole autoissa edes vararenkasta, vaan kumin väliaikinen täyttömahdollisuus, ei tunkkia, ei alustassa paikka tunkeille yms).
jos kerran ei voi vaihtaa itse?
ennen kuin on lakimääräinen pakko päivämäärän suhteen.
Jos yksi pieni lumisade tulee niin ei menoa haittaa, osaan kyllä ajaa autoa.
En halua tuhota nastojani liian aikaisella vaihdolla.
Eli ei todellakaan vaihdeta itse.
Aikaisemmin mainitussa hinnassa oli mukana säilytys.
...aamulla vähän jonoa. Uudet kumit kävin hakemassa vanteille, ei niitä varmaan alle tarvi täällä laittaa 3-4 viikkoon, mutta tilanteen mukaan.
Ja jos aamulla on tie jäässä, niin lähtee sitten pari tuntia myöhemmin töihin, kun on taas sulaa...
Meillä perheessä 6 autoa, laskekaahan millainen summa säästetään vuodessa, kun vaihdetaan itse. Auton omaa tunkkia ei tietenkään käytetä.tuollaisesta ökyilystä pitäisi sakottaa ja verottaa ankarimman mukaan!
Kannatti, koska aamulla oli pakkasta ja maa ja katot hieman valkeana. Asumme Porissa!
Meillä perheessä 6 autoa, laskekaahan millainen summa säästetään vuodessa, kun vaihdetaan itse. Auton omaa tunkkia ei tietenkään käytetä.tuollaisesta ökyilystä pitäisi sakottaa ja verottaa ankarimman mukaan!
Perheessä on 6 aikuista (vanhemmat ja 4 täysi-ikäistä lasta), joista jokainen tarvitsee autoa. Kaikki eivät näes asu joukkoliikenteen keskiössä.
etelässä vielä mattimyöhäinen ole...
viime viikolla sai suullisen varoituksen siitä, että oli liian aikaisin tehnyt vaihdon.
viime viikolla sai suullisen varoituksen siitä, että oli liian aikaisin tehnyt vaihdon.
kyllä täällä pohjoisessa on ollut jo monena aamuna jäiset tiet.
viime viikolla sai suullisen varoituksen siitä, että oli liian aikaisin tehnyt vaihdon.
kyllä täällä pohjoisessa on ollut jo monena aamuna jäiset tiet.
ei riitä, että jossain päin Skandinaviaa on nähty jäätä.
niitä renkaita ole voinut etukäteen vaihtaa, nastarenkaiden käyttöaika ei ole edes alkanut. Ne saa laittaa vasta jos sää niin vaatii tai marraskuussa. Etelä-Suomessa pitäisi käyttää nastarenkaita, kitkat toimivat paremmin lumisilla ja jäisillä teillä.
Yöllä oli pakkasta ja eilen märät tiet joten taatusti oli liukkaat tiet aamulla ainakin paikoin.
Renkaat saa vaihtaa kun sää sitä vaatii,ei kannata mitään päivämääriä tuijotella
pistäkääs avuttomat ne kesäautonna talviteloille ja käyttäkää julkisia kulkupelejä tai hankkikaa hevonen ja reki. Ai niin ettehän te ytiedä hevosenhoidosta mitään.
Vielä ei todellakaan ole nastarenkaiden aika eteläisessä suomessa, tuskin keskisessäkään
työmatka kulkee hiekkatietä pitkin, joten ei vielä mitään kiirettä vaihtaa renkaita.
Eli kesärenkailla mennään.