Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taas missasin tilaisuuden...
12.07.2012 |
Eilen työpaikallani (ruokaravintola) oli söpö mies joka taisi huomata minut myös. Myöhemmin hän tuli samalla junalla kanssani kotiin ja puhuin puhelimessa kun hän astui junaan ja vaihdoimme vain pari sanaa, vaikka olisin halunnut jutella enemmän hänen kanssaan. Jäin siihen aulaan seisomaan ja puhelun päätyttyä näin kyllä mihin mies oli mennyt istumaan, mutten uskaltanut mennä juttelemaan... Pöh kun mä olen pelkuri.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa