Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Puhelimesta katoaa numeroita!?
09.07.2012 |
Huomasin yksi päivä, että kännykästäni on kadonnut iso liuta numeroita. En usko että lapsikaan ollut asialla, koska nimet eivät ole muistiossa peräkkäin, vaan melkein joka kirjaimen kohdalta on poistunut. Onko muille käynyt näin?
Kommentit (2)
niin onko mahdollista, että käytettävä muisti on vaihtunut? Vaihtoehtoina kun ainakin Nokiassa on sim, puhelin ja sim+puhelin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nokialaisen paskasta on pari kertaa hävinnyt kaikki; niin viestit kuin numerotkin...