Lue keskustelun säännöt.
Menemme laivalla yli Tallinnaan ja ruokailemaan. Kuinka voisin pukeutua?
Kommentit (2)
Ihan farkuissa ja perus tavis paidassa minä ainakin siellä olen ruokaillut, kuten teen Helsingissäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos meette ihan päiväristeilylle ettekä millekkään hienolle illalliselle niin suosittelen farkkuja ja jotain nättiä puseroa. sekä hyvät kävelykengät jalkaan. Tallinnan vanhan kaupungin mukulakivillä on hankala kävellä korkokengissä.