Kuinka nopsaan huonekalut liikkuu huutiksessa?
Pitäisi nopsaan päästä eroon parista hyllystä. Kannattaako laittaa huutikseen?
Kommentit (4)
mut laita se ilmoituksen voimassaoloaika lyhyeksi, ja "osta heti" -hinta. Ja muista, hinta pitää olla kohdallaan. Koska sinähän haluat päästä hyllyistä eroon, ja jos kukaan ei osta, niin joudut maksamaan niiden kuljettamisesta kaatikselle ;)
Laitoin Espoossa viime talvena pari hyllyä naurettavan alhaiseen hintaa myyntiin, osta heti -myynnillä. Yksi kaveri osti molemmat alle vuorokaudessa ja käväisi pakettiautollaan hakemassa ne pois. Olivat Ikean halpishyllyjä.
Myyjät ovat kyllä Huutonetissä laittaneet naurettavan korkeita hintoja vanhoille huonekaluille, ainakin Helsingissä. Mutta ainahan saa tietysti pyytää, tyhmä se on joka maksaa.
Jos sulta löytyy, voi mennä nopeastikin, kun hinta on kohdallaan.