Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopsaan huonekalut liikkuu huutiksessa?

Vierailija
04.07.2012 |

Pitäisi nopsaan päästä eroon parista hyllystä. Kannattaako laittaa huutikseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulta löytyy, voi mennä nopeastikin, kun hinta on kohdallaan.

Vierailija
2/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut laita se ilmoituksen voimassaoloaika lyhyeksi, ja "osta heti" -hinta. Ja muista, hinta pitää olla kohdallaan. Koska sinähän haluat päästä hyllyistä eroon, ja jos kukaan ei osta, niin joudut maksamaan niiden kuljettamisesta kaatikselle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Espoossa viime talvena pari hyllyä naurettavan alhaiseen hintaa myyntiin, osta heti -myynnillä. Yksi kaveri osti molemmat alle vuorokaudessa ja käväisi pakettiautollaan hakemassa ne pois. Olivat Ikean halpishyllyjä.

Vierailija
4/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ovat kyllä Huutonetissä laittaneet naurettavan korkeita hintoja vanhoille huonekaluille, ainakin Helsingissä. Mutta ainahan saa tietysti pyytää, tyhmä se on joka maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan