Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan varannut jo syyslomalle

Vierailija
15.05.2012 |

etelän matkaa Kanarialle? Jos on niin mistä ja mihin hintaan? Matkatoimistojen matkat on kyllä ihan hirveän hintaisia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut huhtikuussa ja olin jo myöhässä, koska Oulusta lähtevälle matkalle ei ollut enää 5 paikkaa jäljellä. Eli oli ehtinyt moni muukin varata! Ja hinnat on sikahinnat, koska kysyntä on kova. Se loka-marraskuun räntäsade on ainoa oikea aika paeta pois Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän