Lue keskustelun säännöt.
Uskomaton pääkipu, ja töitä vielä lähes 5h.
15.05.2012 |
Koitan juoda vettä, sekä kofeiinipitoista, jos vaikka onkin vieroitusta kahvista. Ootan jo niin iltaa, että pääsee kotiin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos itsellä ei ole mukana. Mulla on aina työpöydän laatikossa buranaa siltä varalta että särky iskee kesken päivän, ja joskus olen tarjonnut työkaverillekin jos on valittanut särkyä.