Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomaton pääkipu, ja töitä vielä lähes 5h.

Vierailija
15.05.2012 |

Koitan juoda vettä, sekä kofeiinipitoista, jos vaikka onkin vieroitusta kahvista. Ootan jo niin iltaa, että pääsee kotiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itsellä ei ole mukana. Mulla on aina työpöydän laatikossa buranaa siltä varalta että särky iskee kesken päivän, ja joskus olen tarjonnut työkaverillekin jos on valittanut särkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme