Lue keskustelun säännöt.
ihme tapahtui!!
27.05.2012 |
mulla tosi allerginen poika. suurin ongelma polyalleriga ja sitten keisaisin heinanuha. ollaan nyt viimeiset 3 vuotta syoty allergialaakkeita vuoden ympari. maaliskuussa mentiin homeopaatille jota ystava suositteli ja TANAAN lapsella ensimmainen paiva ilman allergia laakitysta. normaalisti parskisi ja aivastaisi mutta tanaan ei mitaan. isansa ja mina ollaan tirskuttu, mutta ei lapsi... YES!!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
maaliskuisen homeopaatti tapaamisen jalkeen vahvistettiin munuaisia ja immuniteettia, huhtikuussa tehtiin elimiston puhdistus (nuo kaikki on vaatinut vain pienen pienen tabletin oton joko kerran viikossa tai joskus paivittain) ja viime viikon tapaamisen jalkeen on otettu heinanuha/polyallergia tabu paivittain ja se kaikki on jo toiminut...voiko kukaan ymmartaa kuinka upeata on etta lapsen allergiat on havinnyt??!!