Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko syönyt liikaa tänään?

Vierailija
16.10.2008 |

2 prk kermaviiliä, ruissämpylän, porkkanakeittolautasellisen, 5 voileipäkeksiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, jos olet barbi.

Vierailija
2/5 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että olisit siksi jotain liikaa syönyt, mutta kuulostaa vähän oudolta. Miki ihmeessä syöt kaksi purkkia kermaviiliä? Syö mielummin toinen kevyt lämminruoka niiden tilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalsiumin, proteiinin lähteet jne... Ja miksi helvetissä 2 purkkia kermaviiliä???????? Käytkö ihan täysillä?

Vierailija
4/5 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla puuroa, voisilmä, mustikkasoppa, leipää



myöhäinen "lounas" kylässä karjalanpiirakkaa munavoilla ja keksejä



päivällinen spagettia ja jauheliha-kasvis-kastiketta, salaattia, näkkäriä



iltapala valitettavasti sipsejä ja 1 siideri, 2 olutta



Olenko syönyt tänään liikaa? Väärin ainakin.

Vierailija
5/5 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamula puuroa, 2 juustoleipää

Lounas: nakkikeittoa iso lautasellinen ja kaksi isoa porkkanalättyä

Välipala: 2 weetabixiä ja kaksi leipää ja kaksi mandariinia

Päivällinen: pyttipannua

Iltapala: Kaksi leipää ja jogurttia, jossa marjoja

Lasi viiniä



Ja mitat 165/49

Aika heppoiselta tuntuu ruokailusi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi