Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pakkasta -20, vauvan kans ulos?
27.02.2012 |
Pärjääkö vauva jos on sisävaatteiden lisäksi
- villapuku
- villasukat
- tumput
- töppöset
- kypärälakki
- pipo
- toppapuku
- lampaantalja rattaissa
- villahuopa päällä
- rattaiden tuulensuoja paksu
- peitto rattaiden aukon kohdalla
vauva 9kk, matka 30 minuuttia
Kommentit (3)
sanoa mitään ko mulla on ollut aina kovakoppa ja se on lämpimämäpi ko nuo kärryt.
Mutta harso siihen kuomun eteen, että ei hengitysilma ole niin raaka. Onko pakko lähteä nyt heti, ettet voi odottaa ilman lauhtumista?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ettei mitään todellista pakkasrajaa ole olemassa. Se on kuulemma pukeutumiskysymys.
Alue: Aihe vapaa
Alle 1vuotiaan pakkasraja on -10 astetta.