Lue keskustelun säännöt.
Olen yli 60v nainen,eläkkeellä ollut pian kymmenen vuotta.Tupakoin myös öisin.
08.03.2012 |
Sattumoisin en saa unta ja menen rivarimme ulkoeteiseen usein polttamaan tupakkaa 04.-05-aikaan öisin ja otan samalla lehden mukaani.On jännä myös vakoilla nuorempia naapureita kuka tulee ravintolasta kotiin tai muuta.Mulla ei oikeastaan ole muuta elämää kuin vesijumppa ja vuokramökki.Teen myös itse viiniä,kun tuliaiset Tallinasta on loppu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joko pyykit on laitettu kuivumaan?