Lue keskustelun säännöt.
Kebebravintoloitsijat syöttää vääräuskoisille paskaa
07.03.2012 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
En ole enää käynyt kebab-paikoissa eikä enää tee kyllä edes mieli. Pimeää työvoimaa, verovapaata kusetusta ja päälle täysin hälläväliä-tyyli. Minulla ei luonto antaisi periksi myydä ihmisille ruokaa, josta tulee ruokamyrkytys välittömästi, noilla ei tunnu ilmeisesti miltään.