Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kebebravintoloitsijat syöttää vääräuskoisille paskaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää käynyt kebab-paikoissa eikä enää tee kyllä edes mieli. Pimeää työvoimaa, verovapaata kusetusta ja päälle täysin hälläväliä-tyyli. Minulla ei luonto antaisi periksi myydä ihmisille ruokaa, josta tulee ruokamyrkytys välittömästi, noilla ei tunnu ilmeisesti miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme