Lue keskustelun säännöt.
No niin AV mammat , tämän vuoden suosikkinimi lienee Estelle
Kommentit (2)
Juu, ei minua liikuta mitä nimiä tuolla rajan toisella puolella annetaan, Estelle on niin karsea nimi etten sitä muutenkaan ikinä antaisi lapselleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt meillä on sitten Ester, joka myös tarkoittaa tähteä.