Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa nyt murekkeen teossa
23.02.2012 |
Aina se sisällä oleva juusto vuotaa ulos sieltä jostain sivusta uunissa.. Vaika kuinka taputtelisi tiiviiksi.
Onko jotain vinkkejä? Kannattaako lyödä suoraan lämmitettyyn uuniin vai kylmään uuniin ja antaa lämmetä hitaasti?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä teen aina niin, koska juuston lisäksi laitan niin paljon täytteitä, että valumakatastrofi on väistämätön muuten.