Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tainnut jo syntyä!!! klo 8 tulee tieto

Vierailija
23.02.2012 |

Hovin virallisessa tiedotustilaisuudessa on kerrottu, että prinssi Daniel haluaa itse tiedottaa kruununperillisen syntymän vaiheista. Tilaisuus järjestetään aamukahdeksalta Suomen aikaa, joten tämän perusteella voisi olettaa kruununperillisen jo syntyneen. Daniel tulee mahdollisesti paljastamaan myös kruununprinsessaparin esikoisen sukupuolen.



Tilaisuudessa on mukana kertomassa myös synnytyslääkäri.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada maailmaan välillä jotain hyviäkin uutisia.

Vierailija
2/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sieltä synnytyshuoneesta nyt keskenkaiken tultaisi mitään tiedostustilaisuuksia pitämään.



Veikkaan, että se on tyttö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sieltä synnytyshuoneesta nyt keskenkaiken tultaisi mitään tiedostustilaisuuksia pitämään.

Veikkaan, että se on tyttö :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme