Lue keskustelun säännöt.
Väyrysen "isäntä ja emäntä" lause ratkaisi Väyrysen häviön
24.01.2012 |
Keskustan vaalitoimisto tarkoituksella mietti ja lopulta päätti käyttää "Isäntä ja emäntä" lausetta Väyrysen vaalimainoksessa, vaikka itse Paavo väittikin että se oli tahatonta.
Tämä ratkaisi voiton Haavistolle. Ei niin että äänivyöry olisi tulluta Paavolel vaan se aktivoi ihmisiä äänestämään Haavistoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli huono veto