Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oliko joku perhekoti luokkaretkellä Oulussa?
16.01.2012 |
Vai mistä luolasta ne narkkari-sekakäyttäjä-wt-pissikset oli Anttilan ala-aulaan kokoontumisajoihin saapuneet?
Toivottavasti mahdollisimman moni niistä tulevaisuudentoivoista vetää överit alle 25-vuotiaina, säästyy paljon yhteiskunnan rahaa.
Kommentit (2)
toivon että hänet sijoitetaan maaseudulle työleirille, eikä käytetä luokkaretkillä kaupungeissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toivottavasti sinun lastesi elämä pysyy pullon sisällä koko heidän elämänsä ajan.