Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat vapaalle, lapset kärsikööt?

Vierailija
05.01.2012 |

Mitä mieltä olette siitä, että perheen 10 kk, 2-, 3-, ja 7-vuotiaiden vanhemmat lähtevät 3 yöksi ulkomaanmatkalle ja jättävät lapset 70-vuotiaiden huonokuntoisten isovanhempien hoitoon? Isovanhemmat eivät uskalla kieltäytyä, koska heidän poikansa sekä tämän vaimo kiristävät miehen vanhempia hoitoon vihjaillen, ettei isovanhemmilla ole mahdollisuutta tavata lapsia, jos eivät suostu hoitamaan lapsia juuri silloin, kun heitä pyydetään. Isovanhemmat ovat tavanneet nuorinta lasta noin 3 kertaa! Vanhemmat ovat sitä mieltä, että heidän kuuluu saada lomaa lapsista!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän