Lue keskustelun säännöt.
"Mua on pidetty kiinni, lyöty, potkittu ja haukuttu", kertoo 5lk balettitanssijapoika
20.01.2012 |
koulukiusaamisestaan. Kamalaa kuultavaa. Jokainen vanhempi voisi tehdä selväksi ettei mistään syystä ketään saa kiusata, eikä nimitellä tai ees kuittailla milläänlailla jonkun harrastuksesta.
Kommentit (3)
joutuu kokemaan tuollaista skeidaa. Missä näiden kiusaajien vanhemmat on? Miksei koulu tee mitään? Jos joku tekisi pojalleni vastaavaa, tekisin rikosilmoituksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä näiden kiusaajien vanhemmat on?
balettikouluun, ja puhetta rehtorille kiusaamisesta. Törkeää.