IS: Hallitus päättänyt kollektiivina Helsinki Garden hankkeen 35 meur tuesta
No niin. Paljon melua tyhjästä taas. Eurokaan ei makseta ennenkuin hankkeen muu rahoitus kunnossa.
Kommentit (11)
"IS:lle vakuutetaan, että hallituspuolueet ovat neuvotelleet tukiesityksistä yhdessä, ja esityksiä ovat tehneet hallituspuolueet ja eri ministeriöt.
Garden Helsingin tuelle ei löydy yhtä isää tai äitiä, vaan päätös pannaan hallituksen piikkiin ja on hallituksen yhteinen.
Puoliväliriihessä hallitus päätti antaa Garden Helsingille 10 prosentin suoran tuen, jos hanke toteutuu.
Rahoitusta valmistelee opetus- ja kulttuuriministeriö, jolle urheilurakentaminen kuuluu."
Kumma vain, että Adlercreutz tai Puoytala eivät ole ikinä kuulletkaan asiasta. Pientä paniikkia gavaittavissa kokoomusmediassa.
Kätevää kun kokoomusmedia julkaisee pääministerin selvityksen selkokiellä, vaikka mitään selvitystä päääministeri ei ole antanut. Hajaantukaa.
Normaalisti vaan päätettiin. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Minkä vuoksi vaikka Vantaan hankkeelle ei tipu vastaavaa tukea?
Vierailija kirjoitti:
"IS:lle vakuutetaan, että hallituspuolueet ovat neuvotelleet tukiesityksistä yhdessä, ja esityksiä ovat tehneet hallituspuolueet ja eri ministeriöt.
Garden Helsingin tuelle ei löydy yhtä isää tai äitiä, vaan päätös pannaan hallituksen piikkiin ja on hallituksen yhteinen.
Puoliväliriihessä hallitus päätti antaa Garden Helsingille 10 prosentin suoran tuen, jos hanke toteutuu.
Rahoitusta valmistelee opetus- ja kulttuuriministeriö, jolle urheilurakentaminen kuuluu."
Kumma vain, että Adlercreutz tai Puoytala eivät ole ikinä kuulletkaan asiasta. Pientä paniikkia gavaittavissa kokoomusmediassa.
Eihän luistelija-Poju edes tiennyt hallituksen äänestyksestä case-Rydmanissa, eikä infonnut ministerinä puoluettaan. Tällaiset tyypit sitten ministereinä päättävät meidän asioista ja verovarojen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi vaikka Vantaan hankkeelle ei tipu vastaavaa tukea?
Noku tällä ois työllisyysvaikutuksia ja sitniinku tää ois niinku valtakunnallisesti tärkeä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"IS:lle vakuutetaan, että hallituspuolueet ovat neuvotelleet tukiesityksistä yhdessä, ja esityksiä ovat tehneet hallituspuolueet ja eri ministeriöt.
Garden Helsingin tuelle ei löydy yhtä isää tai äitiä, vaan päätös pannaan hallituksen piikkiin ja on hallituksen yhteinen.
Puoliväliriihessä hallitus päätti antaa Garden Helsingille 10 prosentin suoran tuen, jos hanke toteutuu.
Rahoitusta valmistelee opetus- ja kulttuuriministeriö, jolle urheilurakentaminen kuuluu."
Kumma vain, että Adlercreutz tai Puoytala eivät ole ikinä kuulletkaan asiasta. Pientä paniikkia gavaittavissa kokoomusmediassa.
Eihän luistelija-Poju edes tiennyt hallituksen äänestyksestä case-Rydmanissa, eikä infonnut ministerinä puoluettaan. Tällaiset tyypit sitten ministereinä päättävät meidän asioista ja verovarojen käytöstä.
Niin, koska pääministeri ei ollut informoinut ministereitään. Miksi sitten kertoisi jostain 35 miljoonan lahjuk..tuesta?
äkkiä sai punatatit huomion käännettyä Tytin ja kumppaneiden Hitas suhmuroinneista, sieltä ei paljoa kommentia liinene. Polittinen ku settaminen on taitolaji :)
Ja ei mene, kuin hetki, että edustaja Virta tulee raivoamaan miten ei ole samaa mieltä mistään eikä kenenkään kanssa.
Kiitos Riikka-Petterin! Saadaan Janin ja Petterin lemmenpesä eli seksikeinu Garden Helsinki!
IS tehnyt asianmukaisen jutun aiheesta.
Tuo lukijalle jutussa esiin tosiasiat arvioitavaksi.