Elämäni meni pieleen. Mikäs enää avuksi?
Elämäni meni pieleen. Mikäs enää avuksi?
Kukaan ei halua auttaa mua
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40v
Sä olet onnistunut. Yhteiskunta pyörinyt risti alaspäin osittain. Voisimme tehdä inhimillisen ja hyväksyvän maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40v
Koska olet noin nuori, aloitat alusta, ihan kaiken. Et kerro tarkemmin, mikä on mennyt pieleen, mutta hyvin monet joutuvat aloittamaan 40-50 vuotiaana uudelleen nollasta. Tärkeintä on nollaaminen eli sen ymmärtäminen että kaikki on nyt paskana, ei voi mitään. Sitten kun siihen on päässyt, on aloitettava alusta eli unohdettava kaikki ponnistelut ja saavutukset, jotka ovat menneet nyt täysin hukkaan (ja on oikeus olla tästä katkera, surullinen, tuntea huonoa omaatuntoa jne). Nollaa ja mieti, mitä tekisit jos nyt olisit 15-vuotias ja ala tehdä suunnitelmaa sen pohjalta. Kaikki on aloitettava alusta.
Lässyn lässyn. Taas tämä sama spämmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40v
Koska olet noin nuori, aloitat alusta, ihan kaiken. Et kerro tarkemmin, mikä on mennyt pieleen, mutta hyvin monet joutuvat aloittamaan 40-50 vuotiaana uudelleen nollasta. Tärkeintä on nollaaminen eli sen ymmärtäminen että kaikki on nyt paskana, ei voi mitään. Sitten kun siihen on päässyt, on aloitettava alusta eli unohdettava kaikki ponnistelut ja saavutukset, jotka ovat menneet nyt täysin hukkaan (ja on oikeus olla tästä katkera, surullinen, tuntea huonoa omaatuntoa jne). Nollaa ja mieti, mitä tekisit jos nyt olisit 15-vuotias ja ala tehdä suunnitelmaa sen pohjalta. Kaikki on aloitettava alusta.
Yksin on vaikea tehdä mitään, koska ei ole enää voimavaroja. Voimavarat meni henkiseen väkivaltaan viimeisen 6 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40v
Koska olet noin nuori, aloitat alusta, ihan kaiken. Et kerro tarkemmin, mikä on mennyt pieleen, mutta hyvin monet joutuvat aloittamaan 40-50 vuotiaana uudelleen nollasta. Tärkeintä on nollaaminen eli sen ymmärtäminen että kaikki on nyt paskana, ei voi mitään. Sitten kun siihen on päässyt, on aloitettava alusta eli unohdettava kaikki ponnistelut ja saavutukset, jotka ovat menneet nyt täysin hukkaan (ja on oikeus olla tästä katkera, surullinen, tuntea huonoa omaatuntoa jne). Nollaa ja mieti, mitä tekisit jos nyt olisit 15-vuotias ja ala tehdä suunnitelmaa sen pohjalta. Kaikki on aloitettava alusta.
Yksin on vaikea tehdä mitään, koska ei ole enää voimavaroja. Voimavarat meni henkiseen väkivaltaan viimeisen 6 vuoden aikana.
Toista se oli ennen 2020. Ei ollut näitä murheita vaan onnellisuutta
Aina voit ladata viimeisen tallenteen ja jatkaa siitä
Onneksi omaisuus mahtuu yhteen matkalaukkuun. Muuttaminen on helppoa.
Suomessa menee kaikki pieleen. Osta auto, mene töihin, toiset pilaa työelämää, myy auto. Hae uudestaan töihin, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa menee kaikki pieleen. Osta auto, mene töihin, toiset pilaa työelämää, myy auto. Hae uudestaan töihin, ei kiinnosta.
Ei enää jaksa yrittää. Yrittäjän muut kenellä on energiaa. Motivaatio katosi 2021
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa menee kaikki pieleen. Osta auto, mene töihin, toiset pilaa työelämää, myy auto. Hae uudestaan töihin, ei kiinnosta.
Ei enää jaksa yrittää. Yrittäjän muut kenellä on energiaa. Motivaatio katosi 2021
Yrittäköön
Henkinen väkivalta on ikävää. Muista ettei se kuitenkaan määritä sinua. Se määrittää sitä, joka on sinua kaltoin kohdellut rumin sanoin. Minä en enää esimerkiksi ota vastaan ikäviä sanoja, vaan sanon pahemmin takaisin.
Aina on mahdollisuus aloittaa alusta. Se kannattaa tehdä. Oma rauha huonon suhteen jälkeen on eheyttävää.
Vaikka nyt tuntuu pahalta, sinä selviät. Voimia ja tsemppiä aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen väkivalta on ikävää. Muista ettei se kuitenkaan määritä sinua. Se määrittää sitä, joka on sinua kaltoin kohdellut rumin sanoin. Minä en enää esimerkiksi ota vastaan ikäviä sanoja, vaan sanon pahemmin takaisin.
Aina on mahdollisuus aloittaa alusta. Se kannattaa tehdä. Oma rauha huonon suhteen jälkeen on eheyttävää.
Vaikka nyt tuntuu pahalta, sinä selviät. Voimia ja tsemppiä aloittajalle.
Kiitos lohdullisista sanoista. Terveys mennyt piloille, ja varmaan työkyky. Sitä ei enää korvaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40v
Pelisi on pelattu toivosi on mennyt mene nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40v
Pelisi on pelattu toivosi on mennyt mene nukkumaan
Peli meni pieleen jo 2015. Haluan itseni takaisin vuoteen 2004-2005, ei olisi pitänyt mennä edes opiskelemaan. Hukkaan heitettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vtun nuija
Kuka, mitä, häh?
Minkä ikäinen olet?