Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nuori keihäänheittäjä kertoi tulostensa parantuvan noin 10 m vuodessa - 30 vuoden treenillä tyyppi olisi jo aika haka
28.06.2026 |
Kertoili, että lajia kokeillessaan aloitusheitot olivat 40 metrin luokkaa. Jos tuo ja jatkuvasti lisääntyvä voima toisivat 30 vuoden harjoittelulla keihäskaarta jo liki sen maagisen puoli kilometriä (500 m). Tiukkaa harjoittelua, niin ei tarvitse edes dopingia ottaa. Eläkeikäisenä voisi odottaa jo kilometrin kaaria.
Kyllä urheilu on helppoa kun sen osaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mistä saan samoja pillereitä? Varmaan penkistä enemmän rautaa niillä.