Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syötkö kaalilaatikon puolukkahillon kanssa?
Kommentit (7)
No en kyllä ruisleivän, mutta puolukkahillon kanssa kyllä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä, mutta useammin Tapolan Mustanmakkaran kastikkeen kanssa. Kerran kokeilin tuota, kun hilloa ei sattunut olemaan ja sitten se jäikin vakiolisukkeeksi. Useammin meillä on kaapissa tuota kastiketta kuin puolukkahilloa. Se muuten sopii hyvin maksalaatikkoonkin.
Puolukkahyytelön kans. Teen itse joka vuosi ja meillä se kelpaa paremmin kaikille. Lisäksi syön itse survottua puolukkaa ilman sokeria.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puolukkasurvoksen kanssa, en makean hillon kanssa. Sama maksalaatikon ja mustanmakkaran kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä. Puolukkahillon ja ruisleivän. Yleensä syön leipää vain maksa- ja kaalilaatikkon kanssa.