Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaa ja Jyväskylä ja Tampere ovat vaarallisimmat kaupungit

Vierailija
28.06.2026 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olen Tampereella ja tunnistan tuon. 

Vierailija
2/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaiketi suomen vaarallisimmalla alueella. En ole eläessäni pelännyt. Kyllä meidän maassa on asiat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh en menisi Tikkurilassa huumejengin kanssa puistoon 

Vierailija
4/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on ohittanut Lahden, aapuuvaa..aiemmin taisi Espoo olla vikana listalla. Toki täällä ei ole mennyt kehitys hyvään suuntaan viimeisen 5v aikana ei.

Vierailija
5/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan keskus ja asema on muuttunut parissa vuosikymmenessä valtavasti. Ero on pistänyt silmään kun asuu muualla Suomessa ja vierailee aika ajoin pääkaupunkiseudulla, mutta etenkin Tikkurilassa. Todella surullista. Etenkin asema levoton ja todella turvattoman oloinen jopa alkuillasta :( Miksi Vantaa on päästänyt asiansa tuolle mallille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän