Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistattehan kertoa lapsillenne ja ymmärrätte itsekin, että korvausvastuussa ei ole ikärajaa

Vierailija
28.06.2026 |

Siitäkin huolimatta, että alaikäisen tekemiä vahinkoja sovitellaan, saattaa joskus vahinko olla niin iso, että sitä joutuu maksamaan vielä pitkälti aikuisena.  Vanhemmat joutuvat korvaamaan jos kasvatusvastuu on selvästi laiminlyöty.

 

jotkut junnut luulevat "että etpä voi mulle mitään" kun luulevat, että alle 15-vuotias ei joudu mihinkään vastuuseen ei pidä paikkaansa. Korvausvastuu tulee ja nykyään ihmiset saavat kuvia pahantekijöistä usein. Puhukaa tästä kotona, moni ei ymmärrä. Sitä paitsi se on just se teidän lapsi, et voi aina syyttää muualta tulleita oman lapsesi kolttosista. Niistä sun lapsesta on kuvia! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla