Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko irrottautunut sokeri-matrixista?

Vierailija
28.06.2026 |

Vai yhäkö olet osa matrixia johon sokerinsyönti sut tuudittaa säännöllisesti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Addiktoiva myrkky on.


Vilja ja sokeri ovat massojen ravintoa.

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos matrixista heräävien määrä alkaa kohota, illuminaatti järjestää irtokarkkitarjouksen Prismoihin yms. Kansa kulkee sitten kuin transsissa ostamaan kilon paperipussit irttareita, ja niin vanha meno voi taas jatkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan koukussa. Olen yrittänyt etsiä ammattiapua, mutta ei ole löytynyt. Siinä mielessä olisi parempi olla päideriippuvainen.

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkikoomassa kaikki on "ihan sama".

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha taas tää sama inkkeli joka puhuu itekseen

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta ilman. Hyvä minä. Se vaati kyllä monen muunkin triggerin poistamista elämästäni. Tiedän, että olen edelleen sokerinarkki, eli en voi ottaa enää koskaan mitään missä on tiettyjä aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha taas tää sama inkkeli joka puhuu itekseen

Onkohan sillä lentäjän leuka ja kirurgin koulutus, muuten ei oo varaa ulista. Miehen pitää olla pitkä, komea ja rikas eikä nössö incel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi