Turvallisimmat maat yksin matkustavalle naiselle. Katsokaas, mikä maa on saanut ylivoimaisesti eniten positiivisia mainintoja.
https://www.reddit.com/r/travel/comments/198v829/safe_countries_for_wom…
Nyt on taas Suomella hyvä syy naapurikateuteen. Eräs naapurimaamme kun on saanut yli kolme kertaa Suomea enemmän positiivisia mainintoja turvallisuudessa yksinmatkaavalle naiselle.
Kommentit (11)
Varmaa euroopan vaarallisimpia paikkoja naiselle joku Rinkeby tai Rosengård klo 03.30
Ruotsissa käy vuosittain 2,5 enemmän turisteja kuin Suomessa, joten ei ihmekään jos se on mainittu useammin kuin Suomi.
Kaksi vuotta vanha ketju Redditissä. Aika epäluotettava lähde.
Miten tossa on Japani jätetty pois? Japani on heittämällä turvallisin. Olen matkannut naisen ayksin monia kertoja, 23-vuotiaasta lähtien. Japanissa kaikki ovat kuplassa eikä kukaan tule sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa on Japani jätetty pois? Japani on heittämällä turvallisin. Olen matkannut naisen ayksin monia kertoja, 23-vuotiaasta lähtien. Japanissa kaikki ovat kuplassa eikä kukaan tule sanomaan mitään.
Tokion metrossa on niin helvetisti naisten seksuaalista ahdistelua, että naisille pitää olla siellä omia metrovuoroja.
Eihän Suomessakaan kaikkea uutisoida eikä poliisille mene kaikkia ahdistelu tapauksia, koska naiset ei kerro eteenpäin.
Ja Ruotsissa paljon enemmän maamuja kuin Suomessa!
Onko noita tilastotietoja normalisoitu matkustusmäärien mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa on Japani jätetty pois? Japani on heittämällä turvallisin. Olen matkannut naisen ayksin monia kertoja, 23-vuotiaasta lähtien. Japanissa kaikki ovat kuplassa eikä kukaan tule sanomaan mitään.
Niin koska sikäläiset miehet ovat niin soi jai sia että naisten on tehtävä aloitteet. Sen takia japski on niin glorifioitu maa i n c e l e i d e n foorumeilla, mutta ikävä puoli on se että siellä kaikki ihmiset ovat kuin toistensa klooneja. Kun olet deittaillut yhden kanssa, olet nähnyt ne kaikki.
Puuttuu kaikki ne Itä-Euroopan kaupungit, jotka sain itse vastaukseksi kun kyselin samaa tänä keväänä useammalta tekoälyltä. Tuossa on verrattu maita, mutta siltikään esim Puola ei ole joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Kantikset Ruotsissa ovatkin hyviä, mutta se on täynnä raiskaaja Mohammedeja.
Enemmän mun mielestä ne toisiaan siellä ammuskelee.
En usko.