En jaksa tehdä ruokaa!!
Kommentit (16)
No en kyllä minäkään, pakko. Osan olen jo esivalmistanut, näyttää taas kestävän tämä vauhtiin pääseminen. Pilko, jäähdytä, esivalmistele, hämmennä, vispaa, keitä kasaan, voi perkeleen perkele.
Tee munakas. Katso kaapista, o nko juustoraastetta/kinkkua tms. Niitä sekaisin munien kanssa. Paistipannulla 5 min. Siinä sulle ruoka.
Jos en jaksa tehdä ruokaa niin teen jotain sellaista joka tulee itsekseen. Esim kinkkukiusaus on helppo. Ja lapset tykkää. Yleensä tosin tätä ongelmaa ei ole kun minulla on valmis suunnitelma, mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Tee munakas. Katso kaapista, o nko juustoraastetta/kinkkua tms. Niitä sekaisin munien kanssa. Paistipannulla 5 min. Siinä sulle ruoka.
Tollaista ruokaa ei voi syödä. Eikä ole noin kalliita ruokia
AP, siirry syömään vain raakaravintoa, niin ei tarvitse valmistaa mitään! Jos kaupassa käyminenkin on liian vaikeaa, tilaa tuottet kotiin.
Se on siis heitettävä volttia tai elettävä eineksistä, mutta älä huoli ei siihen kuole. Aina ei vaan huvita.
Jos varaa yhden päivän kuussa siihen, että valmistaa tai kerää 31 annosta pakkaseen, niin pääsee loppukuun helpolla. Voi olla isot annokset että riittää kahteen päivän ateriaan. Makaronia kastikkeella ym.
Vierailija kirjoitti:
Tarviitko kädestäpitäjää?
Mä tein ja söin jo. t: edellinen, ei siis ap
Ole sitten syömättä.