Kenen palstahullun menisit treffeille, jos olisi pakko valita yksi heistä?
Kommentit (38)
Unohdit sanan "kanssa". Tarkkuutta nyt näihin idi...tteihin aloituksiin..
Toisen pörssihullun kanssa, ei jäisi epäselvyyksiä miten asiat maailmassa menee.
Huoriksen. Pistäisin sen kylmäksi
Vierailija kirjoitti:
Öööh ihmisjoukot hullu
Samoin. Olis kiva nähdä öhiseekö mitään livenä
No ei saatana Ennemmin tekisin itsarin kuin menettäisin järkeni tuollaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
No ei saatana Ennemmin tekisin itsarin kuin menettäisin järkeni tuollaisen kanssa
!!!!!!!!Tämä!!!!!!!!!
No sen kenellä on se kullanruskea iho ja rintalihakset.
Vierailija kirjoitti:
130 kg kanssa
Ai sen, jonka miehinen varustus on 11cm?
Nimikysyjä. Koko yö pohdittaisi uusia nimiä. Jotain purtavaa ja juotavaa olisi, ettei uuvu.
Vierailija kirjoitti:
130 kg kanssa
Se läskihullu? Sama. Saisipahan hän kerran edes yrittää puhua suoraan ihka elävän lihavan kanssa. Hän tuskin kyllä edes uskaltautuisi ulos asti... Ehkä prisma olisi hänelle turvallinen tila tavata.
Mieluiten jonkun pitkän, hoikan ja kauniin naishullun kanssa.