Loukkausten sanominen omalta perheeltä
Äitini sanoi taannoin tosi ilkeästi minulle. Matkustettiin Hesaan ja yövyttiin hotellissa. Viikonloppuna illalla on siellä aikamoinen meno verrattuna kotiseutuun. Mun piti lähteä yksin sinne ulos asioille ja sitä kauhistelin äidille. Hän sanoi: olet sellainen tankki ettei kukaan uskalla lähelle tulla. Taisi olla sopiva mahdollisuus haukkua ulkomuotoani. Törkeää.
Onko teillä muilla vastaavan tyyppisiä kokemuksia?
Kommentit (5)
Ihan normisettiä kun kysyin miksei kehuttu lapsena oli vastaus, kun ei ollut mitään kehuttavaa
Tekisi itse mieli loukata vastaavasti esim äitiä mutta miten hän mahtaisi suhtautua. Aiheista ei ole pulaa.
Luonneviat ja käytöshäiriöt periytyy ja opitaan vanhemmilta. Niinpä yksikään lapsi ei esim synny rasistina.
Äitis taisi olla jo kiskaissut minibaarin tyhjäksi. Tapana hänellä, Riikkuli?
Joo. Tälläisyä aina