Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkausten sanominen omalta perheeltä

Vierailija
28.06.2026 |

Äitini sanoi taannoin tosi ilkeästi minulle. Matkustettiin Hesaan ja yövyttiin hotellissa. Viikonloppuna illalla on siellä aikamoinen meno verrattuna kotiseutuun. Mun piti lähteä yksin sinne ulos asioille ja sitä kauhistelin äidille. Hän sanoi: olet sellainen tankki ettei kukaan uskalla lähelle tulla. Taisi olla sopiva mahdollisuus haukkua ulkomuotoani. Törkeää.

Onko teillä muilla vastaavan tyyppisiä kokemuksia? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tälläisyä aina

Vierailija
2/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä kun kysyin miksei kehuttu lapsena oli vastaus, kun ei ollut mitään kehuttavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi itse mieli loukata vastaavasti esim äitiä mutta miten hän mahtaisi  suhtautua. Aiheista ei ole pulaa. 

Vierailija
4/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonneviat ja käytöshäiriöt periytyy ja opitaan vanhemmilta. Niinpä yksikään lapsi ei esim synny rasistina.

Vierailija
5/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis taisi olla jo kiskaissut minibaarin tyhjäksi. Tapana hänellä, Riikkuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan