Lue keskustelun säännöt.
Imetys vieä
28.06.2026 |
Mietimme pienemmät yhdessä ystäväni kanssa mutta lopetin kun menin töihin. Pietro 5v viihtyy hyvin päiväkodissa. Ystäväni imettää vieläkin kotiäitinä Ludmilaa 5v ja Anastasiaa 3v eikä voi mennä siksi töihin. Sanoin että kohta tulee eskari mistä tulee lasi.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuon ikäiset imee harvoin ja syövät kiinteää ruokaa, ei estä työntekoa tai eskarissa käyntiä. En itse tuon ikäistä imettäisi, mutta tiedän joissakin perheissä esim. iltaimetyksen olevan helppo tapa saada lapsi nukkumaan.
Pietro on Italian matkamuisto
Ja ystäväni lasten isä on suomalainen.