Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys vieä

Vierailija
28.06.2026 |

Mietimme pienemmät yhdessä ystäväni kanssa mutta lopetin kun menin töihin. Pietro 5v viihtyy hyvin päiväkodissa. Ystäväni imettää vieläkin kotiäitinä Ludmilaa 5v ja Anastasiaa 3v eikä voi mennä siksi töihin. Sanoin että kohta tulee eskari mistä tulee lasi. 

 

 

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietro on Italian matkamuisto

 Ja ystäväni lasten isä on suomalainen.

Vierailija
2/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkamuisto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset imee harvoin ja syövät kiinteää ruokaa, ei estä työntekoa tai eskarissa käyntiä. En itse tuon ikäistä imettäisi, mutta tiedän joissakin perheissä esim. iltaimetyksen olevan helppo tapa saada lapsi nukkumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan